zaterdag 21 mei 2016

Muis op stap


Het haken van muisjes blijft leuk. Volgens mij is dat het meest grappigste dier en je kunt ze in allerlei situaties haken. 
De kerstmuizen van Dickens heb ik altijd bewonderd, maar die zijn helaas niet meer te koop. Een alternatief kun je kopen bij Aminette`s World

 

Aangezien mijn dochter 6 maanden naar Spanje gaat voor stage heb ik Mika muis gehaakt met zijn knapzak.  Met weinig op zak een tijd doorbrengen in het buitenland.



De vakantieperiode is in aantocht. Voor Mika wil ik dan ook een reispartner haken, namelijk Madison muis.


14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zou graag het patroon willen hebben/kopen van deze muizen..ik wil een fam muis maken

Unknown zei




heeft u patronen van deze muisjes? ik zou ze ook graag maken

Unknown zei

Via onderstaande link zijn wellicht nog patronen van soortgelijke muizen te koop: https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/vestingsmuizen/c-3305383/producten/

Succes
Loes

novy zei

Hallo Loes,

kun je mij aan het patroon helpen van Mika de muis en zijn reispartner? Of misschien waar ik het patroon kan kopen?

groeten yvon

Unknown zei

Ha Loes, ik zou graag het basispatroon willen hebben van de muizen maar kan het nergens vinden en de voornoemde websites van aminette en antoinette bestaan niet meer. Weet jij hoe ik er aan kan komen? Alvast bedankt voor je reactie, groetjes Ed

Loes`s Haakblog zei

Via deze site zijn wellicht nog patronen verkrijgbaar van soortgelijke muizen: https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/vestingsmuizen/c-3305383/producten/
Groetjes Loes

novy zei

Hallo Loes, '
kun je mij een kopie van jouw patroon sturen, want ik kan het nergens anders kopen. Ik betaal je natuurlijk voor de kosten

groeten Yvonne

Loes`s Haakblog zei

Hallo Yvonne,

Aangezien dit een aangekocht patroon is mag ik het niet verder verspreiden. Maar op volgende website is soortgelijk patroon volgens mij nog wel te koop: https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/vestingsmuizen/c-3305383/producten/
Succes
Loes

novy zei

Hallo Loes,

bedankt voor je reactie. Ik ga meteen even kijken,

groeten yvonne

femmiemarcus zei

nee Loes helaas,jammer genoeg werkt die link ook niet ik ben al 4 dagen bezig wil hem ook graag maken maar ik denk dat we niet de gelukkigen zijn om dit tedoen

Anoniem zei

Wellicht dat deze link nog wel werkt: https://vestingsmuizen.nl/vestingsmuizen-patronen/
Heel veel succes en haakplezier.
Loes

femmiemarcus zei

die link werkt ook niet meer alles is gesloten of opgeheven hoe kan je dan nu nog iets maken waar je je hart aanverpand heb jammer dat sommigen naast de bekende pot p......n jammer hoor als alles op geheven is dan kan het patroon toch kunnen weergeven>????en dan nog die patronen zijn al gezien sinds 2003 we zitten nu in 2021 is dat dan niet verjaard onderhand????

Anoniem zei

Hoe kan ik aan een patroon van een muis komen tegen betaling

Loes`s Haakblog zei

Hallo,
Ik zag dat er een club opgericht is voor de vestigingsmuizen: https://vestingsmuizen.nl//
Maar een boekje met patronen is ook te koop bv. bij bol.com: https://www.bol.com/nl/nl/p/vestingsmuizen-haken/9300000018427910/?bltgh=mRpchofa2SlK-RqPUc1FaA.2_21.24.ProductImage

Veel succes!
Groeten Loes