zondag 13 maart 2016

Krokus



Yeah, het wordt voorjaar! Ik heb zo`n hekel aan koud, nat, winterweer en daarom ben ik zóóó blij dat de zon schijnt, de temperatuur oploopt en het beter weer wordt.




De voorjaarsbloemen kruipen weer uit de grond.
De vijf populairste voorjaarsbloemen zijn:
1.    De narcis staat voor ijdelheid en een nieuw leven.
2.    De ranonkel staat voor charme.
3.    De hyacint staat voor macht, vrede en 'Je bent de enige die me werkelijk kent'.
4.    De tulp staat voor oprechte liefde, succes en gebed.
5.    De fresia staat voor 'Ik wil mijn vreugde met je delen'.

Maar ik heb een ander bloempje gehaakt:
De krokus en die staat voor lente, nieuw begin, blijdschap, kwets met niet.




Het is een patroontje van Yvonne Blanker: Facebookgroep Yvonne`s gratishaakpatroontjes.

3 opmerkingen:

Riny zei

Loes heb jij dit patroon nog kom niet op de site van Yvonne Blanker.
groetjes Riny

Francis zei

Als ik op de link klik kom ik niet op haar pagina idd maar zie wel dat ik lid ben. Mogelijk even via facebook zelf naar haar groep zoeken en dan lid worden. Heel veel leuke dingen maakt ze.

Anoniem zei

Het is Yvonne's Gratis Haakpatroontjes

Patronen van wie dan ook mogen nooit gedeeld worden vanwege copyright. Iedereen die dat wel doet is strafbaar. Dit geldt zowel voor kooppatronen als voor gratis patronen. Dus altijd zoeken naar het originele patroon. Linken geven waar iets te vinden is dat mag wel.